شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
دایره المعارف فقه اسلامی

حوزه/ آثار موسسه دایره المعارف فقه اسلام در نمایشگاه کتاب قم، عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ناشران حوزوی، در یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب قم، حضور پیدا کرده اند. از جمله این ناشران، می توان به انتشارات موسسه دایره المعارف فقه اسلامی اشاره کرد که با آثار متعدد خود در زبان های عربی و فارسی در این نمایشگاه حاضر شده است.

بر اساس این گزارش:‌ کتاب هایی که در این غرفه عرضه شده است، می توان به آفاق الفکر السیاسی عند ابی الحسن العامری، عند الاستاذالشهید المطهری، عند الحکیم الفارابی، عندالشهید الثانی، عند المحقق الاردبیلی، عند المحقق السبزواری و... اشاره کرد.

از ژرفای فتنه ها، اسماعیلی و مغول و خواجه نصیر الدین طوسی، الاجتهاد و الحیا، الخلاق الالهیه، الاسس المنهجیه فی تفسیر النص القرآنی، الاسلام والمفاهیم الضیقه، الامام علی و قوانین الحرب و.. از دیگر کتبی است که در این غرفه عرضه شده است.

از دیگر کتبی که در این غرفه ارایه شده است می توان به الامام علی بن ابی طالب(ع) روح الاسلام الخالد، الامامه و الانسان اکامل، التشیع نشاته معالمه، التقلید دراسه فقهیه، الحب الالهی فی ادعیه اهل البیت(ع)، الحدایق الناضره و الخطاب السلفی اشاره کرد.

الشیعه بین الحقایق و الاوهام او نقض الوشیعه، الشیعه فی مسارهم التاریخی، الشیعه و التصحیح، العلویون فی دایره الضو، الغدیر فی کتاب العزیز، الاقرآن فی مدرسه اهل البیت(ع)، الصوص، المذهب الجعفری فی منظار خصومه و المراه فی الفکر الاسلام والمعاصر از دیگر کتبی است که دراین نمایشگاه عرضه شده است.

الوهابیه فکرا و ممارسه، اوضح البیان فی تفسیر القرآن، برآمدن شیعه و تشیع، پرتویی از تاریخ تشیع، تعدد السیل، تولی الامام، حیاه الامام العسکری، خلاصه المنطق، دراسات فی علم الاصول دوره چهار جلدی و... از دیگر کتبی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha