شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام پارسانیا

حوزه/ حوزه در موضوعات مختلف با آموزش عالی و آموزش پرورش همکاری داشته باشد، تا شاهد بهتر به اجرا در آمدن برنامه ها در جامعه باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام  و المسلمین حمید پارسانیا، امروز در نشست اعضای ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با مدیران  حوزه علمیه خواهران که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در قم برگزارشد با بیان  این که همه مواردی که در سند چشم انداز مطرح شده عملا قابلیت اجرایی ندارد گفت: تنها راه به اجرا در آمدن سندهای قابل اجرا، برنامه ریزی درست، مستمر  و بالفعل است.

وی  اظهار داشت: برای همکاری بهتر لازم است در بعضی از بخشها  طلاب  برای آموزش  و تحصیل  رشته های مرتبط با تعلیم و تربیت وارد دانشگاه فرهنگیان شوند و متاسفانه این همکاری  نه تنها در این عرصه صورت نگرفته، بلکه ورود طلاب هم  عملا حذف شد.

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این که در سند تحول نیازمند جدی به  شناسایی مدیریت هوشمند و دراز مدت هستیم،  اظهار داشت: حوزه در موضوعات مختلف با آموزش عالی و آموزش پرورش  همکاری داشته باشد تا شاهد بهتر به اجرا در آمدن برنامه ها در جامعه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا دامه داد:  باید در حوزه گروهای وجود داشته باشد تا همه کتاب های درسی در اراتباط با آموزش و پروزش و حوزه علوم انسانی را رصد کند و در این عرصه ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه نسبت به 20 سال گذشته در علوم انسانی  و فلسفه وجود دارد و اساسا قابل مقایسه با زمان سابق نیست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha