دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر  - حوزه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: با هدف ارتقای سطح اخلاق کارگاه و کلاس های مشاوره برای طلاب معیل برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه از برگزاری کارگاه و کلاس های مشاوره برای طلاب معیل خبر داد و گفت: این دوره های مشاوره با هدف ارتقای سطح اخلاق و مرتفع ساختن مشکلات و اختلافات خانوادگی طلاب برگزار می شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: در این کارگاه مشکلات خانوادگی طلاب از طریق مشاوران مطرح شده و طلاب از راهنمایی ها و مشاوره اساتید مطرح مشاوره در بحث خانواده بهره مند می شوند.

وی در ادامه اذعان داشت: این کلاس ها با حضور استاد مشاور اعزامی از قم در سطح چهار مدرسه علمیه استان کرمانشاه برگزار می شود و مطالب  مفید و کارآمدی برای طلاب و خانواده آن ها طرح می شود.

حجت الاسلام محمدی فر بیان داشت: این کارگاه های آموزشی در مدارس علمیه حاج شهبازخان کرمانشاه، امام خمینی (ره) سنقر، ولیعصر (عج) کنگاور و امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب دایر بوده و طلاب به همراه خانواده های خود در این کارگاه آموزشی و مشاوره ای حضور می یابند.

وی در پایان تصریح کرد: مجموعأ بیش از 160 طلبه معیل به همراه خانواده خود در این کلاس های مشاوره حضور ی یابند که امید است با طرح مسائل مشاوره ای مناسب، قدم های محکمی برای بهبود رابط خانوادگی و به تبع آن بهبود سطح زندگی اجتماعی افراد، برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha