دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: برای رسیدن به قله معرفت و دست یابی به اخلاص شهدا و ایثارگران باید با پیروی از خاطره و منش این بزرگواران فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ترویج و نهادینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی ظهر امروز در همایش یادواره شهدای نیروی انتظامی اظهارداشت: شهداء دارای مقامی رفیع در نزد خدای متعال هستند و همواره از آنان به راست قامتان و سرافرازان دفاع و ایثار یاد می شود.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را در میادین و برهه های مختلف مورد ازمایش و امتحان قرار می دهد تصریح کرد:شهداء و ایثارگران با پذیرش دعوت حق، سربلند و سرافراز از این امتحان الهی بیرون آمدند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه قرآن انسان ها را از نظر اعتقادی به سه دسته مومنان،کافران و منافقان تقسیم بندی نموده، خاطر نشان کرد: از نظر مقام نیز قرآن افراد را به دو دسته رفاه طلبان و راست قامتان دسته بندی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به این که رفاه طلبان در بزم و عیش با مردم شریک اند، افزود: راست قامتان با اخلاص و جان فشانی در میدان رزم و مبارزه اوج ایثار را برای دفاع از همنوعان خود به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به این که اخلاص، فداکاری و ایثار از مولفه های راست قامتان شمرده می شود، تصریح کرد: برای رسیدن به قله معرفت و دست یابی به اخلاص شهداء و ایثارگران، باید با پیروی از خاطره و منش این بزرگواران فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ترویج و نهادینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به مظلومیت شهدای نیروی انتظامی در مقابله با اشرار، افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ۱۳ هزار شهید را تقدیم دفاع از آب و خاک این ملت نمود که از این تعداد، شش هزار مربوط به دوران دفاع مقدس و مابقی در مقابله با اشرار و زورگویان بوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha