سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه هیئت رئیسه اتحادیه اروپایی تئولوگ های شیعه

حوزه/ جلسه هیئت رئیسه اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ های شیعه در مرکز اسلامی امام علی(ع) شهر کپنهاگ دانمارک برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هفتمین جلسه هیئت رئیسه سومین دوره اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ های شیعه در مرکز اسلامی امام علی(ع) شهر کپنهاگ دانمارک با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه این دوره اتحادیه برگزار گردید.

این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و با خیر مقدم حجت الاسلام والمسلمین خادمی امام و مدیر مرکز اسلامی امام علی(ع) کپنهاگ و معاون رئیس اتحادیه ادامه یافت. در نوبت صبح به امور مربوط به نحوه معرفی و جذب اعضای جدید پرداخته شد و مقرّر گردید فراخوان دیگری جهت تکمیل مدارک و تشکیل پرونده اعضای سابق اتحادیه از سوی دبیرخانه ارسال گردد.

در نوبت بعد از ظهر این جلسه به موضوع آیین نامه داخلی انتخابات هیئت رئیسه پرداخته شد و در بندهایی قانون انتخابات هیئت رئیسه و شرایط متقاضیان شرکت در انتخابات هیئت رئیسه بررسی شد.

در ادامه جلسه به تصویب بخش دیگری از آیین نامه داخلی که مربوط به شرایط عضویت در مجمع عمومی است، پرداخته شد که این مصوّبه در اجلاسیه آینده به رأی مجمع عمومی گذاشته خواهد شد.

در پایان جلسه، تاریخ برگزاری جلسه آینده به اعضاء اعلام و مقرر شد هیئت رئیسه بررسی اولویت ها و فعالیت های ضروری اتحادیه، همچنین تکمیل آیین نامه داخلی را در دستور کار خود قرار دهد.

در حاشیه این جلسه اعضای هیئت رئیسه از بخش های مختلف ساختمان مسجد امام علی(ع) کپنهاگ بازدید کردند و حجت الاسلام و المسلمین خادمی مدیر و امام مرکز اسلامی امام علی(ع) توضیحاتی درباره مسجد و فعالیت های این مرکز ارائه داد.

گفتنی است اعضای فعلی این اتحادیه شامل حجج اسلام آقایان رمضانی، واعظی، خادمی، حکیم الهی، شمشاد رضوی، جازاری، ایرانمنش، والدمن، بایار و سرکار خانم موسوی پاینده و اعضای علی البدل حجج اسلام نقوی، خلیل زاده و سید مظفر نقوی می باشند.

انتهای پیام/

۳۱۳/۲۰

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha