جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمود رجبی

حوزه/ قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تاکید کرد: اقتصاد را با سخنرانی و میزگرد نمی توان درست کرد باید کار عملی در این رابطه ازمسؤلین زیر ربط صورت گیرد و آحاد جامعه هم وظیفه دارند با سایر مسؤلین همکاری کنند تا این اقتصاد هر چه زودتر به نتیجه برسد.

حجت‌الاسلام  و المسلمین محمود رجبی، در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام مقام معظم رهبری با عنوان« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: رهبر معظم انقلاب مطابق هر سال به دلیل شرائط و مقتضیات زمان کشور موضوعی را به عنوان شعار سال انتخاب می کنند و این نشان دهنده عمق تدبیر و روشن بینی ایشان است.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: امسال هم شعار اقتصاد مقاومتی و بلکه بالاتر از آن را یعنی از مرحله مقدماتی بیرون آمدن و به مرحله فراتر از آن پای نهادن و اجرایی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی  را بیان کردند.

عضو جامعه مدرسین افزود: اقتصاد مقاومتی دورن زا برکات زیادی دارد­ و از جمله آن این است که نظام اقتصادی کشور را به گونه ای ساماندهی می کند تا بتواند در مقابل طرح و برنامه های دشمن و انواع بحرانهای موجود در حوزه بیکاری ، مقاومت کند.

 وی تبدیل شدن بحران به فرصت را یکی دیگر از خصوصیت اقتصاد مقاومتی برشمرد و عنوان کرد: جامعه در شرائط بسیار حساسی از لحاظ رکود اقتصادی و بیکاری قرار دارد،تجربه 37 ساله پیروزی انقلاب نشان داد دشمنان هم از کوچک ترین خلل برای از بین انقلاب بزرگترین استفاده را خواهد برد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رجبی اظهار داشت: اوضاع جامعه و شرائط حساس آن می طلبد کار فوری  در زمینه اقتصاد صورت گیرد و این همان اقدام عملی و راهبردی است که معظم له به آن اشاره کردند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد: بیانات رهبری نشان  می هد اقتصاد را با سخنرانی و میزگرد نمی توان درست کرد باید کار عملی در این رابطه ازمسؤلین زیر ربط صورت گیرد و آحاد جامعه هم وظیفه  دارند با سایر مسؤلین همکاری کنند تا این اقتصاد هر چه زودتر به نتیجه برسد.

عضو جامعه مدرسین گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند اراده و همت همگانی، برنامه های دراز مدت و طرح های کارشناسی شده برای عملیاتی کردن و نیروی کار و توان داخلی جوانان و فرهیختگان این مرزبوم است.

انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha