چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 375527
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
حضرت معصومه(س)

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، به تشریح برنامه هفتگی حرم مطهر در هفته جاری (۱۴ الی ۲۰ فروردین) پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام جواد بهشتی پور گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، آیین سخنرانی حرم بانوی کرامت پیش از ظهر با سخنرانی حجج اسلام عباسی خراسانی، علیزاده و سعیدیان برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت، با موضوعات مختلف دینی و معرفتی با حضور اساتید و فضلای حوزه گفت: در هفته جاری این برنامه با حضور حجج اسلام  تراشیون، وحید پور، اخوی، رستم نژاد، ملکی و محمدی در تمامی روزهای هفته برگزار می شود.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس ادامه داد: بعد از نماز مغرب حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، حسینی قمی، میرباقری، رفیعی و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می پردازند.
وی قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد در روز پنجشنبه، (19/1/95) بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج سید علی حسینی نژاد بعد از نماز عشا و قرائت زیارت جامعه کبیره (پنجشنبه، 19/1/95) ساعت 22:30 را از دیگر برنامه های حرم مطهر عنوان کرد.
حجت الاسلام بهشتی پور با اشاره به قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی حسن شالبافان در روز جمعه، 20 فروردین ماه جاری بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) ادامه داد: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم نیز توسط حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد سعیدی، در مصلی قدس قم برگزار می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha