جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام هادی

حوزه/همزمان با ایام شهادت جانسوز غریب سامرا، حضرت امام علی النقی علیه السلام، موسسه امام هادی علیه السلام برای اولین سال، مبلغان سطح دو به بالای حوزه را به مناطق مختلف کشور اعزام می نماید.

حجت الاسلام احمد قادری مسئول اعزام مبلغ موسسه امام هادی علیه السلام قم، با بیان این مطلب به خبرگزاری «حوزه» گفت: با توجه به مظلومیت و غربت آن امام هادی(ع) و نیز عدم شناخت و معرفت کافی جامعه از مقام و جایگاه آن حضرت، موسسه امام هادی علیه السلام امسال و در اقدامی ابتکاری، مبلغان حوزه علمیه قم را به مناطق مختلف کشور اعزام می نماید.

وی گفت: مدت زمان این اعزام از شب شهادت آن حضرت تا شام شهادت ایشان خواهد بود.

حجت الاسلام قادری همچنین اضافه کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرائت زیارت جامعه کبیره همزمان با ایام شهادت امام هادی علیه السلام، از جمله وظایف مبلغان اعزامی علاوه بر برقراری مراسم سخنرانی و عزا، برگزاری یک جلسه قرائت زیارت جامعه کبیره که سرچشمه جوشانی از اقیانوس فضایل اهل بیت عصمت و طهارت است، خواهد بود.

مسئول اعزام مبلغ موسسه امام هادی علیه السلام زمان ثبت نام این اعزام را از امروز 19 فروردین ماه 1395 الی 21 فروردین و از طریق سایت موسسه امام هادی علیه السلام به نشانیwww.imamhadi.ir اعلام نمود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha