جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: نقش مدیریتی امام جمعه، راهبری جامعه می باشد، لذا باید طوری فعالیت کنند که شأن این جایگاه مهم و اثرگذار حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی امروز  در جمع ائمه جمعه اهل سنت و شیعه که در کتابخانه امام خامنه ای مرکز بزرگ اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ماه رجب ماه  بارش رحمت  الهی است و از ویژگی های این ماه استجابت دعای بندگان  است  .

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به خطر نفوذ دشمن، خاطرنشان کرد: امروز باید مراقب دسیسه های دشمنان برای نفوذ در افراد بود و نباید اجازه داد دشمن از این فضاها استفاده نماید .

وی با تاکید بر این که خطبا و علما باید در سخنرانی ها و بیان دیدگاه ها  توجه و اهتمام  ویژه ای به بصیرت افزایی داشته باشند، افزود: افرادی همچون متوکل عباسی و سلاطین بنی امیه در برهه ای از تاریخ با استفاده از خطبایی مادی و بی بصیرت موجب سب و لعن امیرالمومنین(ع) در طول قرن ها شدند.

منتخب مردم کردستان در دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نقش مدیریتی امام جمعه، راهبری جامعه می باشد، لذا باید طوری فعالیت کنند که شأن این جایگاه مهم و اثرگذار حفظ شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی در ادامه به بر ضرورت وحدت و همدلی تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید به دنبال وحدت و یکپارچگی باشند و از تفرقه بپرهیزند و با خدامحوری، در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به شعار سال نیز اشاره کرد و ابراز داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حرف و شعار بس است و باید همه در هر مقامی هستند، برای عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی با تاکیدبر این که باید اقتصاد مقاومتی را  مردمی کرد، یادآور شد: در اقتصاد مقاومتی نقش رسانه ها و رسانه ملی و همچنین خطبا پررنگ است، لذا علما و روحانیون باید همچون دیگر ادوار تاریخ، در این عرصه نیز پیشگام باشند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان این که  مقام معظم رهبری رهبری بر اتکاء به توانمندی های داخلی تاکید دارند، گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد مشکل برای انقلاب و ملت ایران است، لذا  اینکه آب خوردن و یا نان خوردن مردم را منوط به برجام بکنیم، صحیح نیست، بلکه باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه قرار داده و اتکا به توان داخلی داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha