پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 378828
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
نفوذ دشمن

حوزه/واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد در فراخوانی از طلاب برای شرکت در فراخوان مقاله با موضوع "نفوذ" دعوت کرد.

مریم بلوچیان، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با اعلام این خبر افزود: علاقمندان می توانند مقاله های خود را در سه محور نفوذ  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی شامل فردی، جریان  تا ۲۷اردیبهشت به این مدرسه ارائه کنند.

وی با بیان اینکه ساختار مقالات ارائه شده می بایست علمی پژوهشی یا علمی- ترویجی باشد، گفت: پژوهشگران می توانند این مقاله ها را در ۱۰ تا ۲۰ صفحه به نشانی ایمیل pkhadije@chmail.ir ارسال کنند.

این محقق حوزوی در ادامه هدف از این فراخوان را توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری  و تذکرات جدی ایشان در باره خطر نفوذ عنوان و خاطر نشان کرد: امروز پس از جنگ نرم،  نفوذ بیگانگان ، اشخاص و افرادی را که برای مردم الگو هستند ، تهدید می کند وآگاهی از این خطر و راه های مقابله جزو وظایف طلاب علوم دینی است.

بلوچیان، آگاهی طلاب به عنوان افراد تاثیر گذار در جامعه را از امور مهمی برشمرد  و گفت: به همین علت این فراخوان انجام شده است‌.

وی اظهار امیدواری کرد که این مقالات گامی کوچک در بیداری نسل جوان و بصیرت افزایی آنان باشد.

گفتنی است: علاقمندان می توانند اثار خود را به نشانی این مدرسه واقع در مشهد، احمدآباد، خیابان بهشت۵ ارسال و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۴۶۸۶۸۰ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha