پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مستبصران اوکراینی در حرم علوی

حوزه / مستبصر اوکراینی که به زیارت بارگاه امیرالمومنین در نجف اشرف مشرف شده بود گفت: هنگام ورود به حرم مطهر امام علی (علیه السلام) شگفت زده شدیم به گونه ای که آرامش، امنیت، صلح و محبت ما را فراگرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از مستبصرین اوکراین به همراهی موسسه رسالت اسلامی این کشور به زیارت آستان مقدس علوی مشرف شدند.

ایغار صلادانیوک مستبصر اوکراینی پس از زیارت بارگاه منور و ملکوتی امیرالمومنین گفت: هنگام ورود به حرم مطهر امام علی (علیه السلام) شگفت زده شدیم به گونه ای که آرامش، امنیت، صلح و محبت ما را فراگرفت.

وی افزود: به محض ورود به بارگاه علوی با استقبال و احترام خادمین حرم روبه رو شدیم و این کاملا برعکس اخبار و اطلاعات نادرستی است که در مورد اوضاع عراق و به ویژه عتبات مقدس به ما رسیده بود و آنچه دیدیم با آنچه می گفتند، کاملا فرق داشت.

این مستبصر اوکراینی با بیان اینکه بسیاری از مردم اروپا اماده شنیدن معارف اهل بیت علیهم السلام هستند گفت: ما آنچه را از چهره‌ی واقعی و زنده اسلام و میراث و علوم اهل البیت در عتبات مقدسه دریافت کردیم به خانواده و ملت خود انتقال خواهیم داد.

بانوی مستبصر اوکراینی در حرم علوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha