چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خادمان حضرت رقیه

حوزه/ مدیر حرم حضرت رقیه علیها السلام گفت: ما به فضل خدا به زیارت حرم مولا امیرالمؤمنین(ع) مشرف شدیم تا زیر گنبد مطهر این جوانمرد اسلام، از دست توانای ایشان در برابر مشکلات و سختی های روزگار مدد بگیریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته گروهی از خادمان حرم مطهر حضرت رقیه در دمشق، ضمن زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) با حجت الاسلام والمسلمین سید نزار هاشم تولیت این آستان مقدس دیدار کردند.

در این دیدار سید حبل المتین ضمن خوشامدگویی به خادمان حضرت رقیه(ع)، بر ضرورت پایبندی به اخلاق و سیره اهل بیت علیهم السلام و نشر ارزش هایی مانند مهربانی و محبت و صبر میان مسلمانان تاکید کرد و افرود با التزام به این ارزش ها می توانیم شرایط دشوار کنونی را پشت سر بگذاریم و فرصت را از دشمنان بگیریم، چون آنها می خواهند ارزش ها و مبانی فرهنگ اهل بیت علیهم السلام را از بین ببرند.

از سوی دیگر سید هانی الأشقر مدیر حرح حضرت رقیه علیها السلام از مسئولان آستان مقدس علوی و تولیت آن به خاطر استقبال گرم آنها تشکر کرد و گفت: ما به فضل خدا به زیارت حرم مولا امیرالمؤمنین(ع) مشرف شدیم تا زیر گنبد مطهر این جوانمرد اسلام، از دست توانای ایشان در برابر مشکلات و سختی های روزگار مدد بگیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha