شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 377130
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
اعتکاف بانوان

حوزه/مدیر مدرسه علمیه الزهرا( س) پلدختر از حضور ۳۰ طلبه و مبلغ این مدرسه در مراسم اعتکاف مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

خانم آزادبخت در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در لرستان با بیان این مطلب گفت:خواهران مبلغ در مراسم معنوی اعتکاف علاوه بر پاسخگویی به سوالات شرعی معتکفان ،اعمال ام داوود و همچنین برنامه های قرآنی و فرهنگی را نیز برای معتکفان اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه حضور مبلغان و طلاب در امر اعتکاف موجب رضایتمندی معتکفان  در سال های گذشته بوده است افزود:امسال نیز بنا به درخواست بسیاری از هیات امنای مساجد به مدارس علمیه این اعزام صورت گرفت و مبلغان و طلاب در جمع معتکفان برای اجرای مطلوب و اثر گذار برنامه های مراسم معنوی اعتکاف شرکت می کنند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با بیان اینکه در یک کارگاه آموزشی با همکاری تبلیغات اسلامی خواهران مبلغ اعزامی به مراسم اعتکاف با برنامه های قرآنی آشنا شدند اظهار داشت :در این کارگاه که با موضوع قرآن در زلال اعتکاف برگزار شد مبلغان با تفسیر کاربردی سوره یاسین آشنا شدند.

آزادبخت، همچنین از فعالیت مبلغان و طلاب این مدرسه در مدارس،جلسات قرآنی و برنامه های مذهبی در طول سال خبر داد و تصریح کرد:مبلغان پرچمداران اشاعه دین و اندیشه قرآنی در جامعه هستند و امروز حضور آنها در جلسات متعدد می تواند راهگشا و پاسخگوی بسیاری از سوالات و شبهات نوجوانان و جوانان در مقابل جنگ نرم دشمن باشد.

وی در پایان ابراز یادآور شد:باید از ظرفیت مبلغان برای نهادینه کردن فرهنگ دینی و آموزه های اخلاقی در جامعه با تمام توان بهره گیریم و برای تحقق این امر به همت همه جانبه دستگاههای دینی و فرهنگی نیاز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha