یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 377283
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
پرتاب بطری‌های مشروب به سمت مسجدی در انگلستان

حوزه/ ناشناسی چند بطری مشروب را به سمت دیوار مسجدی در نزدیکی لندن پرتاب کرده و سپس از محل گریخته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از express.co.uk، در یک واقعه نژادپرستانه، فرد ناشناسی چندین بطری مشروبات الکلی را به سمت مسجدی در روستایی نزدیکی لندن پرتاب کرده، که به گفته پلیس این اقدام در ردیف جرایم نفرت محور طبقه بندی شده است. به علاوه اینکه این حادثه زمانی رخ داد که نمازگزاران داخل مسجد، درحال اقامه نماز جماعت بوده‌اند.

طبق گزارش‌ها یک مرد جوان ناشناس چندین بطری مشروب را به سمت دیوار مسجد روستای قدیمی توتریج در نزدیکی لندن پرتاب کرده، سپس سوار اتومبیل خود شده و از محل گریخته است.

توماس والی پلیس این منطقه گفت: این حادثه یک تهدید جدی در جامعه دارای تنوع جمعیتی اما منسجم ما محسوب می‌شود.

محمد خلیل، مدیر سازمان ارتباطات جامعه اسلامی که در زمان وقوع این حادثه در مسجد حضور داشته به خبرنگاران گفته است: ما از شنیدن صدای برخورد بطری‌ها و خرد شدن شیشه‌ها شوک زده شدیم. شیشه‌های شکسته شده و الکل همه جا پخش شده بود، کاراگاهان پلیس می‌گویند که این یک حمله نفرت نژادی بوده است.

خلیل همچنین گفت: خوشبختانه مسجد دارای سیستم دوربین مدار بسته بوده است و فیلم‌های دوربین مدار بسته سبب دستگیری هر چه سریعتر فرد متخلف خواهد شد.

سال گذشته نیز در یک حادثه اسلام‌هراسانه و در مخالفت به ساختن مسجدی در این محل دو سر خوک بیرون مدرسه اسلامی بلاک بورن و پارکینگ مسجد بلاک پول گذاشته شده بود که سبب ایجاد نگرانی‌هایی در جامعه مسلمانان این شهر شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha