جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبوسرکیسیان

حوزه/ اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال ایران، تصویب قانون همجنس گرایی توسط دولت های غربی زشت و قبیح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، عالیجناب سرکیسیان  امروز در دیدار با آیت الله مصباح یزدی  که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در قم برگزارشد،‌ ضمن ابراز خرسندی از این حضور و ملاقات اظهارداشت: من از تفکرات شما با خبر هستم و شما نظرات بسیار قوی دارید و بنده نیز مفتخرم امروز به ملاقات شما آمده ام.

این اسقف اعظم اهل سوریه بیان داشت: من همیشه از نصایح و سخنان شما بهره عالی می برم و حتی امروز چند جلد کتاب از کتبی که دلالت بر مشارکت اسلام و مسیحیت ارمنی می کند، به رسم یادبود تقدیم شما می کنم.

وی که 17 سال پیش وارد ایران شده، ادامه داد: خدا را سپاس که در طول تاریخ ایران، جوانان ارامنه در مقاطع حساس انقلاب و جنگ ایران و عراق شهدای زیادی را تقدیم به انقلاب کردند.

عالیجناب سرکیسیان یادآور شد: یکی از خصوصیات ارزشمند انقلاب اسلامی ایران گفت و گوی ادیان بود که توانست در عصر حاضر نقش و تاثیر ارزشمندی را گذاشته است.

وی تصریح کرد: امروز دولت های آمریکا و صهیونیست ها بر خلاف این نگاه ارزشمند جمهوری اسلامی بر ضد برنامه های ایران تبلیغ و جنگ روانی به راه می اندازند.

اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال ایران ادامه داد: متاسفانه استعمار و مخصوصا صهیونیست های جهان با تبلیغات مسموم چهره ارزشمند جمهوری اسلامی را در جهان خدشه دار نموده و انقلاب اسلامی را به گونه خلاف واقع برای جهانیان ترسیم می کنند.

لازم به ذکر است، عالیجناب سرکیسیان در پایان این دیدار کتاب هایی را از جمله زندگینامه شهدای ارمنی، تقدیم آیت الله مصباح یزدی کرد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha