سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علامه حلی

حوزه / حوزه علمیه خواهران مازندران در جشنواره علامه حلی امسال با ۳۰۰ اثر تحقیقاتی شرکت نمود.

خانم فاطمه اردشیری معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ساری، بیان کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران دارای تالیفات و تحقیقات زیادی در زمینه های مختلف علوم دینی، فقهی، تفسیری و.... است که توسط طلاب و اساتید این مدیریت تدوین گردیده است.

وی تصریح کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران  همواره در زمینه شرکت و مشارکت در فراخوانهای پژوهشی و ارائه تحقیقات، پیشرو بوده و همکاری خوبی با نهادهای حوزوی و غیر حوزوی در این خصوص دارد؛ به گو نه ای که این مشارکت با حوزه برادران باعث گردید که مجوز تشکیل برگزاری جشنواره علامه حلی به صورت استانی به مازندران داده شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد:  امسال برای اولین بار جشنواره علامه حلی در سطح استان مازندران بین حوزه های علمیه خواهران و برادران انجام می گیرد، و خواهران طلبه مازندران در اولین جشنواره استانی (هشتمین جشنواره علامه حلی کشوری) با 300 آثار در 3 قالب(پایان نامه- تحقیق پایانی- مقاله) با موضوعات فقهی، تفسیری، اخلاقی و....شرکت کردند که نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی تاکید کرد: از بین آثار ارسالی خواهران به دبیرخانه جشنواره،  بعد از ارزیابی اجمالی، 160 اثر به ارزیابی تفصیلی راه پیدا کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران اظهار کرد:  در سال گذشته حوزه علمیه خواهران مازندران با 271 اثر در جشنواره علامه حلی شرکت نمود که 135 اثر به ارزیابی تفصیلی راه یافت و در نهایت 2 نفر از خواهران طلبه استان در  هفتمین جشنواره علامه حلی کشور حائز رتبه  شایسته تقدیر شدند. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha