شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شایانفر

حوزه/ مدیر اجرایی نشر هاجر گفت: نشر هاجر در سال ۱۳۹۴ تعداد ۴۹ عنوان کتاب چاپ اول منتشر کرد که همراه با ۸۵ عنوان کتاب چاپ مجدد، روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، احمد شایانفر، مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر، با بیان این‌که، مرکز از سال 1383 مجوز خود را أخذ کرده است، گفت: این انتشارات به صورت مستمر در نمایشگاه‌های کتاب شرکت داشته است. امسال هم در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی، حضوری با نشاط خواهد داشت.

وی یادآور شد: هدف مرکز نشر هاجر از شرکت در نمایشگاه‌ها، افزون‌بر عرضه کتاب‌های این انتشارات، معرفی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برخی از دستاوردها و توانایی‌های این نهاد مقدس است.

شایانفر ادامه داد: نشر هاجر در سال 1394 تعداد 49 عنوان کتاب چاپ اول منتشر کرد که همراه با 85 عنوان کتاب چاپ مجدد، روانه بازار نشر شد. تازه‌های نشر این انتشارات در سال 1395، 12 عنوان است که در نمایشگاه کتاب رونمایی خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین افزون‌بر کتاب‌های عرضه شده، 20 عنوان نرم افزار با موضوعات احکام، تربیت، آموزش، مهارت‌ها و... از سوی این مرکز عرضه خواهد شد.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر، همکاری با مجمع ناشران انقلاب اسلامی در اجرای طرح دعوت را از دیگر اقدامات انجام شده در نمایشگاه توسط این انتشاراتی دانست و اظهار کرد: ویژگی این طرح، اختصاص بن کارت‌های ویژه‌ای است که با همکاری مجمع ناشرین انقلاب اسلامی که متشکل از 110 ناشر جبهه انقلاب است، ارائه می‌گردد.

وی عنوان کرد: دارندگان این کارت‌ها می‌توانند‌ افزون ‌بر تخفیف نمایشگاه، از 15% تخفیف ویژه هم بهره‌مند شوند. مرکز نشر هاجر به عنوان یکی از اعضای مجمع، این کارت‌ها را بین بازدیدکنندگان از غرفه نشر هاجر توزیع خواهد کرد.

گفتنی است، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌اللملی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در تهران بزرگراه خلیج فارس(روبروی حرم مطهر امام خمینی (ره) شهر آفتاب، از ساعت 10 صبح تا 20 دایر است که از طلاب، استادان، پژوهشگران و عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود از غرفه این انتشارات بازدید کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha