دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شایانفر

حوزه/ مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر گفت: موسسه خانه کتاب با مساعدت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین همکاری کتابفروشی ها طرح تابستانه را تا ۱۵ مرداد در سراسر کشور برگزار می نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمد شایانفر  با بیان این مطلب اظهارداشت: اجرای این طرح گامی موثر برای فراگیری کتاب خوانی در نظام اسلامی است  تا کتاب و فرهنگ کتاب خوانی در خانواده و بین مردم  توسعه پیدا کند. و طلاب و اساتید محترم می توانند از این فرصت استفاده نموده و کتابهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر خاطرنشان کرد: طرح تابستانه در کتابفروشی های عضو طرح برگزار می شود.و کتابفروشی ها ملزم به نصب پوستر طرح تابستانه کتاب در ورودی و قابل روئیت ترین فضای ممکن در طول ایام طرح هستند.

 وی  افزود: سقف مجاز برای هر نفر 100000ریال می باشد، که خریداران می توانند با در دست داشتن کارت ملی خود در چند نوبت و از کتابفروشی های مختلفی که عضو این طرح هستند تا سقف تعیین شده کتاب تهیه کنند، از این رو برای بالا بردن قدرت خرید کتاب ها با تخفیف به فروش می رسد. کتاب های عمومی با تخفیف 20% و کتاب های کودک و نوجوان با تخفیف25% عرضه می شود که این تخفیف علاوه بر تخفیف کتابفروشی می باشد.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از کتاب فروشی های که در این طرح شرکت  دارند به آدرس تلگرام   مرکز نشر هاجر با ادرس telegram.me/NashreHajar مراجعه کنند و از تخفیف های تابستانه مرکز نشر هاجر بهره مند گردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha