شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بن کتاب

حوزه/ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در ایام برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را در اختیار اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بن کارت ها با شرایط ذیل توزیع می گردد:

زمان ثبت نام بن کارت  تا ساعت 24 (12شب)  8 اردیبهشت 1395 و از طریق سامانه ثبت نام  بن کارت دانشجویی به آدرس  bon.tibf.ir است.

هر فرد پس از ثبت نام فقط یک ساعت فرصت دارد تا از طریق آپ خرید خود را انجام دهد، پس از گذشت یک ساعت باید مجددا تمام مراحل خرید را طی کند.

زمان توزیع بن کارت : از تاریخ 12اردیبهشت تا پایان نمایشگاه 24اردیبهشت 1395 از طریق شعب بانک شهر.

تحویل بن کارت: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم خود از طریق اپلیکیشن آپ شرکت آسان پرداخت، یک حساب بانکی توسط بانک شهر برای متقاضیان بن کتاب ایجاد شده و اطلاعات آن شامل شماره كارت، رمز دوم،cvv2 و تاريخ انقضا از طريق پيامك براي متقاضی  ارسال مي شود. متقاضیانی که در هنگام ثبت نام در سامانه گزینه بن کارت مجازی را انتخاب کرده اند مي توانند پس از دريافت اطلاعات كارت، بدون نیاز به کارت فیزیکی به آسانی با استفاده از اپلیکیشن آپ در تمامی غرفه های نمایشگاه  اقدام به خرید کتاب نموده و علاوه بر صرفه جويي در زمان و هزينه، از مزايا و جوايز در نظرگرفته شده براي پرداخت اپليكيشن بهره مند شوند. همچنین متقاضیانی که در هنگام ثبت نام در سامانه گزینه بن کارت فیزیکی را انتخاب کرده اند می توانند به مراجعه به شعب بانک شهر نسبت به دریافت ین کارت خود اقدام نمایند.

متقاضیان بن کارت توجه داشته باشند که هم پرداخت مبلغ خرید بن کارت مجازی و هم بن کارت فیزیکی فقط از طریق گزینه تله پرداز اپلیکیشن آپ انجام می شود. بنابراین  فارغ از اینکه در هنگام ثبت نام گزینه بن کارت فیزیکی یا بن کارت مجازی را انتخاب کرده اید، پس از ثبت نام در سامانه بن کارت اپلیکیشن آپ را از وبسایت http://app.733.ir دانلود و نصب کنید و از طریق گزینه تله پرداز بن کارت خود را خریداری نمایید.

همچنین لازم به ذكر است با هماهنگي‌هاي بعمل آمده با اپراتورهاي تلفن همراه كشور، استفاده از اپلیکیشن آپ در مدت زمان برگزاری نمایشگاه هیچ هزینه ای برای اینترنت همراه بازديدكنندگان نمايشگاه نخواهد داشت. لذا دارندگان سیم کارت های دائمی و اعتباری تمامي اپراتورها می توانند به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم ترافیک اینترنت همراه خود از طریق اپلیکیشن آپ و با استفاده از اعتبار بن کتاب خود اقدام به خرید کتاب نمایند.

مدارک لازم برای بن کارت: هنگام دریافت کارت عبارتند از کارت شناسایی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه جدید و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه. مدارک دیگر مانند شناسنامه قدیمی یا گواهینامه مورد قبول نمی باشد.

هر فرد مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است

مبلغ موجود برای بن کارت: موجودی کارت‌ها 2،500،000 هزار ریال است که 750،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 1750،000 ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

تاریخ اعتبار کارت ها: فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل غرفه ناشران  قابل استفاده است.

شماره موبایل معتبر: هر فرد هنگام ثبت نام، صرفا مجاز به ثبت یک شماره موبایل معتبر در سامانه است، بویژه اینکه مشخصات کارت خرید از طریق موبایل به وی پیامک خواهد شد. مسوولیت اشتباه در درج شماره موبایل و خسارات ناشی از آن بر عهده شخص متقاضی است.

برای پرداخت وجه بن کتاب از طریق اپلیکیشن آپ باید همان شماره موبایلی که اپلیکشن آپ را با آن فعال نموده اید در سامانه ثبت نام وارد نمایید. یا به عبارت دیگر شما باید اپلیکیشن آپ را بعد از نصب با همان شماره ای که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید فعال سازی نمایید.

ایمیل معتبر: ایمیل مورد استفاده باید حتما (بسیار مهم) معتبر بوده و به صورت صحیح وارد سامانه شود چرا که قابل ویرایش و عوض کردن نیست و برای ورود به سامانه و فراموشی رمز ورود یا دیگر اطلاعات، مورد نیاز است. عواقب وارد کردن ایمیل اشتباه به عهده متقاضی است.

فراموشی رمز عبور: چنانچه رمز عبور خود را فراموش کردید از قسمت فراموشی رمز عبور آن را بازیابی کنید. موقع چک کردن ایمیل چنانچه لینک مورد نظر را دریافت نکردید لطفا صندوق اسپم را نیز نگاه کنید.

مشکل در ثبت نام: ثبت نام هر متقاضی  در سامانه در صورتی امکان پذیر است که شماره ملی و شماره دانشجویی یا طلبگی نامبرده در سامانه ثبت نام وجود داشته باشد. لیست تمام متقاضیان همراه شماره ملی و دانشجویی از وزارت علوم و دانشگاهها اخذ شده است و وارد سامانه شده است. چنانچه مشخصات متقاضیان یا طلبه در سامانه وجود نداشت نمی تواند ثبت نام کند.

برای دریافت راهنمای پرداخت از طریق اپلیکشن آپ  کلیک کنید.

برای دریافت اپلیکیشن فوق اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha