شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن ملک افضلی  - موسسه فرهنگ و آموزش اسلامی حکمت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محسن ملک افضلی از برگزاری همایش بین المللی در اجرای میز گفتگوی ادیان و مذاهب در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محسن ملک افضلی، رئیس موسسه فرهنگ و آموزش اسلامی حکمت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری همایش بین المللی در اجرای میز گفتگوی ادیان و مذاهب ابراز داشت: در اجرای میز گفتگوی ادیان و مذاهب 25 اردیبهشت میزبان هیئت عالی رتبه کلیسای ارتدکس خواهیم بود که میهمانان این هیئت متشکل از یکی از اسقف های اعظم رومانی به همراه 9 نفر از دیگر کشیشان و افراد تاثیر گزار این کشور می باشند.

وی در ادامه با اشاره به زمان برگزاری این همایش، افزود: این میز گفتگوی بین المللی در 27 و 28 اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در طی نشست هایی علمی با محوریت گفتگوی ادیان صلح و امنیت جهانی با حضور اساتید برجسته جامعه المصطفی و اساتید دانشگاه های قم و تهران برگزار خواهد شد.

رئیس موسسه فرهنگ و آموزش اسلامی حکمت جامعه المصطفی در پایان خاطر نشان ساخت: این همایش در بر دارنده مقالاتی است که   توسط اساتیدی از  ایران و رومانی ارائه خواهد شد و همچنین  برای این دوره بازدید از مراکز فرهنگی اصفهان و تهران و ملاقات با ریاست جامعه المصطفی پیش بینی شده است که نشست خبری این همایش بین الملی شنبه 18 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha