سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ پدیده شوم فرهنگ غربی، دین اسلام و فرهنگ دینی را در بسیاری از مناطق کشور به طور کامل دربرگرفته و در حال به انحطاط کشاندن جوانان و نوجوانان می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، نشست بصیرتی طلاب مدرسه الزهرا (س) خواهران شهرستان صحنه با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام احمد زارعی در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری نشست های بصیرتی و دینی عنوان داشت: متأسفانه فرهنگ اسلامی با ورود فرهنگ غربی، تحت الشعاع قرار گرفته و به سمت فرهنگ غیر دینی و منحط غربی در حال حرکت است.

امام جمعه صحنه خاطر نشان کرد: پدیده شوم فرهنگ غربی، دین اسلام و فرهنگ دینی را در بسیاری از مناطق به طور کامل دربرگرفته و در حال به انحطاط کشاندن جوانان و نوجوانان می باشد.

وی در ادامه افزود: رسانه های معاند نیز در ترویج فرهنگ غرب در انقلاب اسلامی و سایر بلاد اسلامی از دیگر عوامل سبقت گرفته و خانواده های اسلامی را تحت الشعاع خود قرار می دهند و فساد و بی بندوباری را در خانواده ها ترویج می دهند.

حجت الاسلام زارعی بیان داشت: وظیفه طلاب تبیین شاخصه های دینی و تشریح آثار و برکات اسلام برای خانواده ها، جوانان و نوجوانان می باشد لذا باید تمام توان خود را در جهت محو نمودن فرهنگ منحط غربی از جامعه اسلامی به کار ببرند.

این استاد حوزه علمیه در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ "فرهنگ ما باید تغییر نماید" عنوان داشت: دشمنان درصدد تغییر دادن سبک زندگی اسلامی خانواده های ایرانی بوده و اسراف، چشم و هم چشمی، بی بندوباری را ترویج می دهند لذا در جهت حذف این خصایص ناپسند دستورالعمل های علمای دین، خلوص نیت، برگزاری مراسمات دینی و برپایی سبک زندگی اسلامی کارگشا و سازنده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha