یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تهاجم فرهنگی

حوزه/امام جمعه سلسله گفت:تقویت معنویت و ارتقاء شاخصه های دینی در بین جوانان مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام سید سجاد موسوی امروز در دیدار با جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد سلسله با تبریک روز جوان افزود:جوانان مهمترین سرمایه معنوی و انسانی هر ملت به شمار می روند و باید برنامه ریزی های هدفمند و منسجم برای ارتقاء فرهنگ دینی و معنویت در بین آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امروز جوانان باید نسبت به مقوله تعهد، ایمان و خودباوری نگاه ویژه و قابل قبولی داشته باشند تصریح کرد: اگر جوانان بخواهند در همه زمینه ها پیشرفت نمایند و خاطری آسوده داشته باشند، باید خود را به نیروی ایمان و معنویت مجهز نمایند.

امام جمعه سلسله با بیان اینکه با تقویت عناصر دینی در بین جوانان می توان نسبت به کسب تعهدات اخلاقی،اجتماعی و فرهنگی آنها نیز امیدوار بود تصریح کرد: لازمه کسب تعهد در همه زمینه های فردی و اجتماعی ، داشتن ایمان و انگیزه الهی و شجاعت و خود باوری است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه جوانی دوره ای سرشار از شور و نشاط است بیان داشت: جوانان باید در این دوران با بهره گیری هدفمند از ایام جوانی خود در جهت خودسازی و تقویت نیروی اخلاقی در شخصیت خود نیز ،گامهای سازنده ای را بردارند.

وی با اشاره به اینکه جوانی دوران کار وتلاش نیز محسوب می شود افزود: جوانان با ایمان و اتکاء به رحمت الهی باید در جهت سازندگی ایران اسلامی تمام همت خود را بکار پیرند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان نیز در ادامه  این برنامه با بیان اینکه امروز نوک پیکان دشمن برای رسیدن به اهداف شوم فرهنگی متوجه جوانان این مرزوبوم است افزود:تنها را ه مقابله با دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب تقویت معنویت و حرکت حول محور ولایت فقیه است.

حجت الاسلام سید علی موسوی در پایان بیان داشت:داشتن بصیرت دینی و سیاسی و همچنین استکبار ستیزی همراه با تلاش و ارتقاء فرهنگ کار ، می تواند جوانان را در مقابل دسیسه های دشمنان ایمن کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha