چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید هاشم الموسوی سخنگوی جنبش نُجَباء عراق

سید هاشم الموسوی با بیان اینکه رژیم عقب افتاده عربستان سعودی مسئول خون مردم بی گناه عراق است، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک پاسخی دردناک و بی سابقه به دشمن خواهیم داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به انفجارهای انتحاری اخیر در عراق اظهار داشت: تعاملات و بده بستانهای سیاسی، راه را برای دستیابی گروههای تروریستی  به اهداف جنایتکارانه و انتقام از این ملتِ مقاوم هموار کرده است.

«سيد هاشم الموسوي» بیان کرد: خشکاندن منابع تروریسم و از بین بردن گروههای زیرزمینی آن، جز با عملیات اطلاعاتی جدی و حمله های پیشگیرانه و پیوسته محقق نمی شود.

وی افزود: وقت آن رسیده که دولت از محکوم کردن جنایات تروریستها دست کشیده و در جواب انفجارها و تجاوزات آنها، زندانها را از وجود قاتلان و جنایتکاران پاکسازی کند.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء تاکید کرد: در آینده ای نزدیک، پاسخی دردناک و بی سابقه به دشمن خواهیم داد.

الموسوي افزود: کسانی که گمان می کنند انفجارهای تروریستی شهرک صدر در جبهه فراموش می شود، در توهم به سر می برند و بدانند که عزم رزمندگان برای ادامه جنگ علیه تروریستها ذره ای کم نخواهد شد.

وی مظلوم نمایی تروریستها در شهر فلوجه را شرم آور خواند و خاطرنشان کرد: فلوجه به کیمنگاه تروریستها و نقطه سیاهی در تاریخ عراق تبدیل شده است.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین از شورای مدیریتی شهر فلوجه خواست که به صراحت آنچه در این شهر می گذرد را به اطلاع مردم برساند و نام سیاستمداران خائن را که با تروریستها همکاری می کنند به همگان اعلام کند.

الموسوي در پایان رژیم عقب افتاده عربستان سعودی را مسئول خون مردم بی گناه عراق دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    هاشم اگر سید نبودی تعجب میکردم از حرفهای شما اما دیگر اصلا متعجب نمیشوم چون سیدی وسلام