سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 380510
۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
جشنواره ضد عربستانی در دمشق

حوزه/ جشنواره ای به عنوان نظام عربستان تروریست است توسط بسیج مردمی عراق و با حضور شخصیت های اسلامی و مسیحی متنوع در دمشق برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جشنواره ای با عنوان نظام عربستان تروریست است با همکاری بسیج مردمی عراق در دمشق پایتخت سوریه برگزار شد.

عصام المنامی از رهبران ائتلاف 14 فوریه بحرین درباره این جشنواره گفت: شخصیت های متنوع و متعددی در این جشنواره شرکت داشتند که نشان دهنده وجود همزیستی مسالمت آمیز میان طوایف و ادیان بود و این جشنواره از سوی دیگر موجب تقویت موضع مسلمانان در برابر نظام تروریست و تکفیری عربستان شد.

وی افزود: این جشنواره پیام های سیاسی متعددی داشت و از لحاظ زمان و مکان برگزاری و شخصیت های شرکت کننده نیز دارای پیام بود.

المنامی ادامه داد: یکی از برنامه های این جشنواره برگزاری نمایشگاه عکس بود که با تصاویر خود بیانگر جنایت های نظام عربستان در بحرین، یمن، عراق و سوریه بود.

لازم به ذکر است که شیخ فرحات الکسم امام جماعت مسجد سیدی مقداد در دمشق نمایشگاه عکس جشنواره را افتتاح کرد و شخصیت هایی همچون سید محمد علی المسکی رئیس مجلس جعفری سوریه، شیخ عبدالوهاب الوالفخر نماینده شیخ عقل دروزی ها، شیخ حکمت هجری و گروه همراه وی و پدر سعادة یازجی عضو کمیته همکاری اسلامی مسیحی در این جشنواره حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha