جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم

حوزه/ رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم از تدوین و انتشار نخستین جلد از دانشنامه هشت جلدی سبک زندگی دینی و قرآنی در سال جاری خبر داد .

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق یوسفی مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از فعالیت های جدی پژوهشگران مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم در سال های اخیر تدوین دانشنامه بزرگ سبک زندگی بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) است که هم اکنون این امر در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به این که موضوعات مطرح شده در این دانشنامه مساله محور است، افزود: امسال نخستین جلد از این مجموعه 8 جلدی منتشر و توزیع شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: بی شک تدوین و انتشار این گونه دانشنامه ها که مرتبط با سبک زندگی دینی و قرآنی است بیش از هر چیز به فرهنگ سازی این مقوله کمک زیادی می کند.

وی همچنین در ادامه از رسانه های جمعی خواست که در معرفی و ترویج این گونه آثار فاخر به جامعه همت بیشتری از خود نشان دهند و افزود: تلاش رسانه ای و فرهنگی و تبلیغی در ترویج این گونه آثار علاوه بر آن که قدردانی از زحمات محققان و پژوهشگران است به ارتقای سطح فرهنگی و علمی جامعه نیز کمک شایان توجهی می کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha