پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سیستانی

حوزه/ حضرت آیت الله سیستانی در اوضاعی که دشمن سعی داشت رد پایی برای نفوذ و ضربه به پیکره اسلام، در عراق پیدا کند، با درایت، ایستادگی و بصیرت توانست اوضاع نابسامان عراق را بهبود ببخشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام جواد اشرفی، امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در خرم آباد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی برگزار شد، در سخنانی گفت: این مرجع تقلید از ذخیره های ارزشمند و گرانقدر شیعه است که توانسته اوضاع ملتهب عراق را بهبود ببخشد و در حفظ تمامیت ارضی این کشور خدمات گسترده و مخلصانه ای انجام داده است.

وی تصریح کرد: حضرت آیت الله سیستانی در اوضاعی که دشمن سعی داشت، رد پایی برای نفوذ و ضربه به پیکره اسلام، در عراق پیدا کند، با درایت، ایستادگی و بصیرت توانست اوضاع نابسامان عراق را بهبود ببخشد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که امروز نیز تکفیری ها و وهابیت در مقابل عظمت و نفوذ مردمی و خدایی این مرجع بزرگ حرفی برای گفتن ندارند، خاطر نشان کرد: معظم له با فتواهای هوشمندانه، از هر گونه شرارت و زیاده روی کسانی که قصد ضربه به اسلام را دارند، جلوگیری نموده است.

حجت الاسلام اشرفی با اشاره به این که حمایت های میلیاردی کشورهای عربی از تکفیری ها برای ضربه زدن به اسلام و سوکوب شیعیان است، ابراز داشت: حضرت آیت الله سیستانی توانسته در عراق با ایجاد اتحاد و وحدت در بین مسلمانان شیعه و سنی، در مقابل تکفیری ها بایستد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha