سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمد رجایی نماینده مردم گناباد

حوزه/ نماینده سابق مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان خانه ملت باید بدانند که مدیون امام خمینی(ره)، خون شهدا و مردم هستند و باید در مسیر رهبر معظم انقلاب گام بردارند، در غیر این صورت فردای قیامت باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام محمد رجایی، همزمان با آغاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد، گفت: انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا به دست آمده است و باید قدردان آن باشیم و به گونه ای رفتار نماییم که شهدا از ما راضی باشند.

وی ادامه داد : نمایندگان خانه ملت باید بدانند که مدیون امام خمینی(ره)، خون شهدا و مردم هستند و باید در مسیر رهبر معظم انقلاب گام بردارند، در غیر این صورت فردای قیامت باید پاسخگو باشند.

نماینده سابق مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فردی که به عنوان نماینده انتخاب می‌شود، مسئولیت سنگین و خطیری را بر عهده می گیرد و باید در راستای خدمت به مردم گام بردارد و تصمیماتی را اتخاذ کند که نتایج خوبی را در به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام رجایی با بیان این که مسئولین باید مسئولیت ها را یک تکلیف و وظیفه شرعی بدانند، اذعان کرد: اگر این چنین باشد از هر اقدامی برای رأی آوردن در انتخابات استفاده نمی کنیم، با رأی آوردن ذوق زده نشده و با عدم رأی آوردن از مردم قهر نمی کنیم.

وی تصریح کرد: با اقدامات شعاری و مسائلی که ممکن است، اثر زودگذر داشته باشد، نمی توان به وظیفه خود عمل کرد، بلکه باید به سمت و سویی حرکت کنیم که زمینه توسعه برای چند دهه فراهم شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha