جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اهل بیت(ع)

حوزه/ رامش لال در حاشیه حضور در حرم مطهر رضوی گفت: همواره در سختی ها و مشکلات به ائمه اطهار(ع) متوسل می شوم، زیرا معتقدم دعا، توكل و توسل مشكل گشاست، زیرا آنان نعمت واسعه هستند، به ویژه توسل به امام رضا(ع) در اين مورد بسيار راه گشا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، یک گروه 10 نفره از نمایندگان مجلس ملی پاکستان ضمن توفیق زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع)، از مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی، گنجینه قرآن و نفایس، موزه مرکزی و صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی  بازدید کردند.

یکی از نمایندگان مجلس پاکستان، در حاشیه این بازدید عنوان کرد: تاکنون سه بار توفیق پابوسی امام رضا(ع) نصیبم شده و در هر بار تشرفم آرزو کردم تا دوباره این سعادت  نصیب و روزی ام شود و امروز خدا را شاکرم که این توفیق حاصل شد.

«رامش لال» اظهار کرد: آستان قدس رضوی با اقدامات و فعالیت های گسترده  و ارزشمندی که به زائران ارائه می دهد، بی شک در احیای معارف خاندان عصمت و طهارت(ع) قدم نهاده است.

وی افزود: ما شیفته و دلباخته ائمه اطهار(ع) هستیم و سیره رفتاری و عملی آنان را باید سر لوحه کارهایمان قرار دهیم. همه مسلمانان برای تمامی امامزادگان تقدس قائل هستند و دلیل آن، عشق و علاقه ای است که به خاندان عصمت و طهارت دارند از همین رو، هر آن چه که به نوعی منتسب به این بزرگواران باشد مقدس است و برای آن ارزش و احترام قائل هستیم.

نماینده مجلس پاکستان تصریح کرد: هیچ لذتی برایم گواراتر و شیرین تر از لحظه ای نیست که دستخط  مبارک ائمه معصومین(ع) از جمله امام حسین(ع)، حضرت علی(ع) و امام سجاد(ع) را  در موزه قرآن آستان قدس رضوی زیارت کردم. به همین خاطر این لحظات را با گرفتن عکس  ثبت کردم  تا دیگران نیز در این لحظه شیرین  با من شریک شوند.

وی با اشاره به نفایس موجود در گنجینه قرآن، گفت: آستان قدس رضوی، اشیاء ارزشمندی که از سال های بسیار دور برای ما به یادگار مانده، را با نهایت توجه، دقت و نظم،  نگهداری کرده و شرایط بازدید را برای زائران غیر ایرانی فراهم کرده که این نکته بسیار قابل توجه است.

رامش لال افزود: من همواره در سختی ها و مشکلات زندگی به ائمه اطهار(ع) متوسل می شوم، زیرا معتقدم دعا، توكل و توسل مشكل گشاست، زیرا آنان نعمت واسعه هستند، به ویژه توسل به امام رضا(ع) در اين مورد بسيار راه گشا است.

وی خاطر نشان کرد: از تمام مسئولان و خادمانی که شرایط آشنایی این گروه را با فعالیت ها و دست آوردهای ارزشمند آستان قدس رضوی فراهم کرده اند بسیار قدردانی می کنم.

براساس اعلام آستان قدس رضوی، این گروه پس از توفیق زیارت و آشنایی با مجموعه آستان قدس رضوی، میهمان خوان با برکت حضرت ثامن الحجج(ع) شدند و لحظات خاطره انگیزی را  در بارگاه منور رضوی تجربه کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha