پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
[۳۸۰۹۲۴] کشتار شیعیان در پاکستان را متوقف کنید

حوزه / در پی ورود نواز شریف نخست وزیر پاکستان به لندن، عده زیادی از مسلمانان پاکستانی در جلوی محل اقامت او در پارک لین، در اعتراض به حملات تروریستی فرقه گرایان اقدام به برگزاری راهپیمایی کرده و از نواز شریف خواستند تا در رابطه با وخامت اوضاع دست به اقدامی سازنده بزند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از mwmpak.org، در پی سفر نواز شریف به انگلستان، روز گذشته شمار زیادی از مردم پاکستان در همبستگی با شیخ راجا ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان جلوی محل سکونت او تجمع کرده و دست به تظاهرات زدند.

در پی ورود نواز شریف نخست وزیر پاکستان به لندن، عده زیادی از مسلمانان پاکستانی در جلوی محل اقامت او او در پارک لین، در اعتراض به حملات تروریستی فرقه گرایان اقدام به برگزاری راهپیمایی کرده و از نواز شریف خواستند تا در رابطه با وخامت اوضاع دست به اقدامی سازنده بزند.

رهبران و برگزار کنندگان این تظاهرات حجج اسلام غلام حر شبیری، سیدعلی‌رضا رضوی، مشرف حسینی، جعفر نجم، تقی رضوانی و حسن معروفی بودند، به علاوه اینکه تعداد زیادی از مردم پاکستان در این تجمع اعتراض آمیز حضور داشتند. تظاهرکنندگان همچنین همبستگی خود را با علامه راجا ناصر عباس جعفری که در اعتراض به کشتار شیعیان پاکستان در مقابل باشگاه مطبوعات ملی اسلام آباد دست به اعتصاب غذا زده اعلام کردند.

تظاهرکنندگان پلاکاردهایی با شعارهای ضدتروریستی در دست داشته و از دولت و نهاد‌های دولتی خواستار ریشه‌کنی تروریسم و نابودی تشکیلات تروریستی شدند. آن‌ها همچنین گفتند که در صورت شکست طرح اقدام ملی، دولت پاکستان به یک دولت شکست خورده تبدیل خواهد شد.

تظاهرکنندگان با بیان اینکه این تظاهرات نخستین و آخرین اعلام اعتراض آن‌ها نبوده و نیست، نسبت به شجاعت و از خودگذشتکی افرادی که فداکاری بزرگی را به خاطر مکتب اهل بیت (ع) انجام می‌دهند، ادای احترام کردند.

سخنرانان در این راهپیمایی همچنین به اعلام آمادگی ملت مسلمان پاکستان در سرتاسر جهان برای ایستادگی در کنار شیخ ناصر جعفری تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha