جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ادیان

حوزه/ امروز در دنیای ارتباطات، وقایع غیر واقعی را صحیح نشان می دهند و نیز به عکس هم عمل می کنند، بنابراین باید شناخت خود را نسبت به سایر مذاهب بالا ببریم تا دشمنان از غفلت ما در جهت استفاده نکنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  علوی معاون پژوهشی پژوهشکده علوم انسانی جامعه المصطفی در نشست طلاب پاکستانی مقیم حوزه علمیه قم ابرازداشت: چیزی که در محور اصلی مسلمین جهان قرار دارد، سه موضوع می باشد که در مقام اول قرآن مجید است که همه مسلمانان و اقشار به آن اعتقاد دارند و در مقام های بعد پیامبر عظیم الشان اسلام و اهل بیت عصمت و طهاره (علیهم السلام) می باشد.

وی در ادامه افزود: پیامبر اسلام (ص)در روایت ثقلین بر توجه به  اهل بیت علیهم السلام و قرآن تاکید داشتند که عموم مسلمین باید بر این امور توجه داشته باشند.

حجت الاسلام  علوی با اشاره به هدف تشکیل این چنین نشست ها ابراز داشت: این گونه نشست ها باعث می شود از  نسبت به مذاهب دیگر  آشنایی پیدا کنیم، چرا که ما مسلمانان ادعا داریم جامعه فکری و عاقل هستیم به همین سبب باید شناخت کاملی از مذهب های مختلف داشته باشیم تا به سبب آن بتوانیم درست تصمییم و نگاه صحیحی داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امروز در دنیای ارتباطات، وقایع غیر واقعی را صحیح نشان می دهند ونیز به عکس هم عمل می کنند، بنابراین باید شناخت خود را نسبت به سایر مذاهب بالا ببریم  تا دشمنان از غفلت ما در جهت درک حقیقت استفاده نکنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha