پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وقف

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: روحانیونی که در ماه مبارک رمضان جهت تبلیغ به شهرها و روستا، اعزام می شوند، از فرهنگ سازی وقف غفلت نکنند.

 به گزارش خبرگزای «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام سیّد عباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، ظهر امروز در همایش فصلی روحانیون و ائمه جماعت شیراز اظهار داشت: با برنامه ریزی و فعالیت های فرهنگی و مذهبی برای بهره گیری صحیح و مناسب  از ظرفیت روحانیت استان به ویژه در ماه مبارک رمضان، گام های موثر و چشمگیری برداشته شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در ادامه با تاکید بر توسعه فرهگ وقف، افزود: برخی افراد  به دلیل عدم اطلاع کافی نسبت حقوق موقوفات را رعایت نمی‌کنند و در بسیاری از اراضی وقفی که با نیت خاصی از سوی واقفان  وقف شده است، فرائض دینی واجب خود را به جای می آورند و برای برون رفت از این معضل، روحانیون باید به روشن گری بپردازند.

وی در مورد حضور  و مشارکت  خیران در فعالیت های خیر خواهانه، افزود: در تمامی عرصه ها مانند ساخت مدرسه، نمازخانه، مسجد و دیگر فعالیت های عمرانی، فرهنگی، مذهبی، درمانی و ... حضور خیران بسیار تعیین کننده  و اثرا گذار است.

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: روحانیونی که در ماه مبارک رمضان جهت تبلیغ به شهرها و روستا، اعزام می شوند، از فرهنگ سازی وقف غفلت نکنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha