پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید احمد بهاالدینی محافظ امام خمینی

حوزه/ یکی از محافظان حلقه اصلی حضرت امام (ره) تصریح کرد: امام راحل همه گفتار و رفتار و کردارش تنها و تنها در مسیر خدا و کسب رضای الهی بود و بس.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید احمد بهاالدینی شب گذشته طی سخنانی در دیدار مسئولان سازمان بسیج مداحان سپاه استان قم و نیز مداحان بسیجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بت شکن قرن ، حضرت امام خمینی (ره) ابراز داشت: بعد از گذشت 27 سال از ارتحال امام (ره) همچنان معتقدم که هر روزی که می گذرد ما معجزه ای از ایشان می بینیم و برکات این بزرگوار کماکان برای نظام و کشور ما تداوم دارد.

وی افزود: بنده حدود 50 سال است که توفیق خدمتگزاری در زیر خیمه اهل بیت(ع) را دارم و حدود ده سال نیز جزو حلقه اصلی محافظان امام (ره) و از نزدیکان ایشان بوده ام.

مسئول هیئت ثارالله قم همچنین گفت: هم هیئت داری و نوکری در خانه اربابمان امام حسین(ع) و هم خدمتگزاری در رکاب حضرت امام خمینی (ره) را بالاترین توفیق خدای متعال در حق خودم می دانم و انشاالله که تا پایان عمر بتوانم قدردان این جایگاه و موقعیت باشم.

وی در ادامه ضمن بیان خاطرات جذابی از دوران نزدیکی و خدمت گزاری در محضر امام (ره) بیان داشت: انسان وقتی با امام (ره) مواجهه می شد به عینه احساس می کرد که این بزرگمرد همه کارها و رفتار و گفتارش برای خداست و منیت و خواهش های نفسانی و دنیاگرایی در آن راه ندارد.

بهاء الدینی همچنین گفت: حق مداری و خداگرایی ، دوری از تشریفات زاید و دنیا گرایی ، نظم و انضباط ، اخلاق مداری و معنویت گرایی و توجه داشتن ویژه به امور خانه و منزل و احترام به همسر از جمله ویژگی ها و شاخصه های حضرت امام (ره) بود که امروز باید برای همه مسئولان و مردم ما بالاترین درس و الگو باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha