جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مبلغین اصفهانی

حوزه /مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسامی واحد اصفهان از ثبت نام مبلغین اعزامی در ماه مبارک رمضان ۱۴۳۷ قمری از روز گذشته به ظرفیت هزار نفر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان در نشست خبری با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی سعی کرده است رابطه میان حوزه علمیه و جامعه باشد اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی در حقیقت یک نقش واسطه ای را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در دفتر تبلیغات اسلامی به طلاب آموزش های عمومی داده نمی شود بلکه طلاب پس از گذراندن آموزش های عمومی در مدارس علمیه می توانند جهت گذراندن آموزش های تخصصی به منظور توانمندسازی به دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد : در بحث اعزام مبلغین به نوعی دفتر تبلیغات تامین کننده نیروی انسانی مبلغ برای سازمان تبلیغات بوده و این سازمان هم  نیز برنامه ریزی کننده جهت حضور مبلیغین در مناطق محروم و یا مورد نیاز است.

وی از  ماه مبارک رمضان به عنوان قله تبلیغ محسوب می شود گفت: در سال گذشته حدود 900 نفر مبلغ دینی به مناطق مختلف از جمله 22 استان و 114 شهرستان اعزام شده اند که پیش بینی می شود امسال نیز همین تعداد مبلغ در سایت مربوطه جهت اعزام ثبت نام کنند.

حجت الاسلام احمدیان با تاکید بر اینکه ثبت نام اینترنتی اعزام مبلغان برای ماه مبارک رمضان 1395 از روز گذشته آغاز شده  و تا کنون قریب به 600 نفر در آن ثبت نام کرده اند، خطرنشان کرد: مجمع بزرگ مبلغان امسال نیز  با محوریت آموزشی و حضور 1000 نفر از مبلغین با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی و حجت الاسلام سالک در دوازده خرداد در تالار اهل بیت(ع) برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha