جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویری از  آغاز ماه مبارک رمضان در کشورهای مختلف

حوزه/مسلمانان در سرتاسر جهان ماه رمضان، مقدس ترین ماه اسلامی را برگزار می‌کنند. بعضی از آنان رمضان را با روزه گرفتن از سپیده دم تا غروب روز دوشنبه با دعا و نیایش آغاز کرده‌اند، در حالی که به دلیل اختلاف در نحوه رویت ماه جدید، بسیاری از کشورها ماه مبارک رمضان را از روز سه شنبه آغاز کرده‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، رسانه آمریکایی واشنگتن تاپ نیوز، به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان گالری عکسی از تصاویر مسلمانان سرتاسر جهان منتشر کرده که چگونگی آماده‌سازی و بزرگداشت مسلمانان برای ورود به این ماه عزیز را به تصویر درآورده و می‌نویسد: مسلمانان در سرتاسر جهان ماه رمضان، مقدس ترین ماه اسلامی را برگزار می‌کنند. بعضی از آنان رمضان را با روزه گرفتن از سپیده دم تا غروب روز دوشنبه با دعا و نیایش آغاز کرده‌اند، در حالی که به دلیل اختلاف در نحوه رویت ماه جدید، بسیاری از کشورها ماه مبارک رمضان را از روز سه شنبه آغاز کرده‌اند.

در این گالری عکس، تصاویری از جمله نماز خواندن زنان مسلمان نیجریه در مسجد مرکزی لاگوس در نیجریه، نماز جماعت مسلمانان پاکستانی در کراچی، تلاوت قرآن توسط مسلمانان یمنی در مسجد اعظم شهر صنعا، مراسم سنتی مسلمانان پاکستانی برای ورود به ماه مبارک رمضان و تصاویر نان‌های سنتی فلسطینی در بیت المقدس مشاهده می‌شود.

یکی از این تصاویر زیبا تصویر مربوط به "مهرجو" منجم ایرانی است که به همراه پسرش با استفاده از تلسکوپ در حال مشاهده آسمان است تا  ماه جدید را از بالای برج میلاد در تهران رویت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha