سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مشارکت دانش آموزان یک مدرسه اسلامی در کانادا در طرح اطعام فقرا

حوزه/ دانش آموزان مدرسه اسلامی صبح روز چهارشنبه بیش از ۳۰۰ قوطی و جعبه مواد غذایی را به محل جمع آوری مواد غذایی بردند تا سپس در بانک‌های غذایی سرتاسر منطقه توزیع شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از hamiltonnews.com، دانش آموزان مدرسه اسلامی همیلتون، شهری صنعتی در جنوب کانادا، در طرح اطعام فقرا مشارکت کردند.

 25 مدرسه شهری همیلتون در این طرح اطعام فقرا که جزء فعالیت‌های فوق برنامه دانش آموزان بود حضور داشتند. دانش آموزان مدرسه اسلامی همیلتون با همکاری بنیاد مایکل پینبال کلمنس  برای دومین بار در این مراسم شرکت داشته و در این راستا صبح روز چهارشنبه بیش از 300 قوطی و جعبه مواد غذایی را به محل جمع آوری مواد غذایی بردند تا غذای اهداء شده توسط دانش آموزان در بانک‌های غذایی سرتاسر منطقه توزیع شوند.

 رهام بالوشا مدیر دفتر مدرسه اسلامی همیلتون در این باره گفت: ماه مبارک رمضان الهام بخش دانش آموزان برای انجام این عمل خیر و توزیع مواد غذایی میان نیازمندان بود. ما باید تا آنجا که می‌توانیم در این ماه فعالیت‌های خیریه داشته باشیم و در اعمال خیر مشارکت کنیم.

سلست تیلور مدیر توسعه منابع در بنیاد اشتراک غذایی همیلتون با بیان اینکه امسال 11 هزار و 325 پوند مواد غذایی در شهر جمع آوری شده که این مقدار نسبت به سال گذشته تقریبا 3 برابر بوده است گفت: ما از حمایت دانش آموزان در امور خیریه بسیار سپاسگذاریم. مواد غذایی جمع آوری شده به خانواده‌های نیازمند در ماه‌های تابستانی کمک بسیاری می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha