جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اراکی

حوزه/ دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب اسلامی، تشویق و قدردانی از مدیران موفق را مصداق بارز امر به معروف عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی از ظرفیت‌های مناسبی در بخش‌های مختلف برخوردار است که با مدیریت مناسب این ظرفیت‌ها، نتیجه خوبی را در همه بخش‌ها برای کشور و مردم به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله محسن اراکی، شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک طی سخنانی با بیان اینکه امنیت و آرامش دو شاخص مهم و اساسی پیشرفت و توسعه همه جانبه است، گفت: این دو شاخص اساسی پیشرفت و رشد اقتصادی، علمی و توسعه یافتگی جوامع را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: سلامت کادر درمانی و دارا بودن پزشکان مؤمن و متعهد یکی از ویژگی‌ها و امتیازهای استان مرکزی و شهرستان اراک است که در کنار امنیت و آرامش زمینه توسعه اقتصادی، علمی و صنعتی این استان را فراهم کرده است.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری، برخورد مناسب همراه با ادب را از دیگر ویژگی‌های کادر سلامت استان مرکزی بیان کرد و گفت: برخورد مناسب با افراد در محیط‌های درمانی احساس اعتماد و آرامش در بیماران را افزایش داده و روند بهبود آنان را تسریع می‌بخشد.

آیت الله اراکی، افزایش حضور خیران سلامت در حوزه درمان را از نیازهای مهم بخش سلامت عنوان کرد و افزود: حضور خیران سلامت و مشارکت مردمی در کنار بخش‌های دولتی تأثیر بسزایی در کاهش کمبودها، تجهیز امکانات و بهبود ارائه خدمات درمانی به بیماران دارد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: استان مرکزی از استان‌های خَیر‌پرور در سطح کشور است که وجود موقوفه‌های فراوان و بهره‌گیری دانش‌آموختگان از مزایای مالی این مکان‌ها گواه این مهم است که می‌توان با فعال‌سازی آنان در حوزه سلامت، کمبودها و نیازهای این بخش را نیز تأمین کرد.

وی، مشارکت و همکاری دولت و مردم را اساس جامعه موفق و توسعه یافته دانست و گفت: مسئولان زمانی می‌توانند در انجام فعالیت‌ها موفق باشند که جامعه و مردم با آن کمال همکاری و همراهی را داشته و در انجام فعالیت‌ها یار و یاور یکدیگر باشند.

آیت الله اراکی در بخش دیگری از سخنان خود تشویق و قدردانی از مدیران موفق را مصداق بارز امر به معروف عنوان کرد و افزود: تشویق و تقدیر از افرادی که در انجام فعالیت‌ها تلاش می‌کنند روحیه خدمت به جامعه و تلاش صادقانه در آن ها افزایش داده و جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی هدایت می‌کند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی از ظرفیت‌های مناسبی در بخش‌های مختلف برخوردار است که با مدیریت مناسب این ظرفیت‌ها، نتیجه خوبی را در همه بخش‌ها برای کشور و مردم به همراه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha