جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 381784
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
دیدرا  آیت الله محسن اراکی با روسای عشایر ایزدی، اهل سنت و تشیع عراق

حوزه/ دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه برخی کشورها داعش را خلافت اسلامی خطاب می‌کنند‌، گفت: داعش نه تنها خلافت اسلامی نیست، بلکه خلافت جنایتکاران است.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، آیت الله محسن اراکی، شامگاه سه شنبه، در دیدار هیئتی از رؤسای عشایر ایزدی، اهل سنت و تشیع عراق، ضمن ابراز همدردی با ملت عراق به ویژه مصیبت‌دیدگان جنایات داعش،  اظهار داشت: عراق کشوری است که همواره در طول تاریخ انسان‌های عالم و فرهیخته بسیاری را پرورش داده است.

دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: با وجود آن ‌که عراق از منابع غنی نفت و گاز برخوردار است؛ اما به دلیل جنگ، درگیری و اختلافات از توسعه چندانی برخوردار نبوده است.

وی با اشاره به جنایات داعش و تکفیری‌ها و حمایت برخی کشور‌ها از این گروه ‌های تروریستی و تکفیری، تأکید کرد: با تلاش و مقاومت ملت عراق به زودی داعش از بین خواهد رفت و آرامش و امنیت به این کشور باز‌خواهد گشت.

 آیت الله اراکی با اشاره به اینکه برخی داعش را خلافت اسلامی خطاب می‌کنند‌، گفت: داعش نه تنها خلافت اسلامی نیست، بلکه خلافت جنایتکاران است.

برپایه این گزارش، هیئت رؤسای عشایر ایزدی، اهل سنت و تشیع عراق نیز در این دیدار به تشریح جنایات داعش به ویژه کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در منطقه سنجار عراق پرداختند.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha