جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد فخری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فخری، زیرساخت های حوزوی آذربایجان غربی را محدود دانست و گفت: آذربایجان غربی استانی دورافتاده و مرزی است و امکانات حوزوی آن پاسخگوی نیازهای این منطقه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد فخری، امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در ارومیه اظهار داشت: تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 60 بنا به دستور امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آثار و برکات فراوانی در پی داشته چون مهمترین فعالیت‌های آن در حوزه دین، تبلیغ اسلام و نیز تقویت مسائل مذهبی و دینی بوده است.

 مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات در سال‌های گذشته با امکانات محدود، کارهای شایسته‌ای انجام داده است، گفت: در این رابطه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از تلاش‌های این سازمان ابراز خرسندی کرده اند.

 وی به اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در سال 60 اشاره کرد و افزود: این در حالی است که در این سال‌ها نواقصات و محدودیت‌هایی در این مجموعه مشاهده شد، اما در سازمان تبلیغات اسلامی به هر آنچه که لازم بود عمل شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین فخری با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی برای دانش‌آموزان و دانشجویان و انجام فعالیت‌های قرآنی در 200 مرکز سطح استان، اظهار داشت: از سوی دیگر استقرار روحانی در روستاها و احداث 76 خانه عالم از سایر اقدامات این سازمان تاکنون بوده است و با وجود کمبود امکانات، کارهای شایسته‌ و درخور توجهی در حوزه تبلیغ دین در سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین فخری، زیر ساخت های حوزوی آذربایجان غربی را محدود دانست و بیان کرد: آذربایجان غربی استانی دور افتاده و مرزی است و امکانات حوزوی آن پاسخگوی نیازهای این منطقه نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha