سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری‌ زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام نوری‌زاده با بیان این که انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی بود، گفت: باید بودجه‌های فرهنگی افزایش یابد و در این حوزه، اقدام و عمل جهادی داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری‌زاده، امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، در ارومیه با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگ بسیار وسیع است، اظهارداشت: مجموعه فعالیت‌هایی که در سازمان تبلیغات انجام می‌شود، بسیار فاخر و شایسته بوده و این مجموعه محل تعامل افکار و اندیشه‌هاست.

  وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به مسئولیت‌های خود ایفای نقش کرده و زیر مجموعه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند، بیان داشت: این سازمان در کنار سایر نهادها عملیات فرهنگی وسیعی انجام و ماموریت‌های فراوانی بر عهده دارد و اگر سایر نهادها به این مجموعه کمک نکنند، کارها به شایستگی صورت نمی گیرد.

 حجت‌الاسلام نوری‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی بوده و باید در این زمینه تلاش بسیاری صورت گیرد، افزود: علاوه بر اینکه باید بودجه‌های فرهنگی افزایش یابد، حرکت جهادی در عمل نیز مهم بوده و باید بدان توجه لازم انجام شود.

  معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی از وجود 91 هزار هیئت مذهبی در سراسر کشور خبر داد، گفت: 50 هزار مبلغ نیز ساماندهی شده اند. 

 وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات در طول سال فعالیت‌های مختلفی همچون برگزاری گفتمان‌های دینی، ارتباط وسیع با جامعه هدف و ساماندهی فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی انجام می‌دهد. 

 معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: سازمان دارالقرآن کریم، انتشارات بین‌المللی امیر کبیر و خوارزمی، چاپخانه سپهر، کتاب شهر و موسسه بصیرت جزو موسسات وابسته سازمان تبلیغات اسلامی بوده که عملیات فرهنگی را در کشور تسهیل می‌کنند.

 انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha