جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نورمگز

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، پایگاه مجلات تخصصی نور(نورمگز) بیش از ۴۰۰ عنوان مقاله با موضوع " خبرنگار" را در فضای مجازی عرضه کرد.

مدیر محتوای پایگاه نورمگز در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»»، ضمن تبریک فرار رسیدن روز خبرنگار، گفت: حرفه خبرنگاری نشأت گرفته از رسالت انبیاء الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین احمدی تنکابنی افزود: رسالت پیامبر اکرم(ص) به عنوان آخرین کسی که پس از تمامی انبیا، پیام های حضرت حق را برای نجات انسان ها تبیین کرد، بیانگر آن است که این وظیفه همواره چراغ هدایتی بوده تا روشنگران و آزاد اندیشان معنای واقعی آن را دریافته و کوته اندیشان بدون پی بردن به عمق آن، این رسالت را کاری بیهوده تلقی کنند.

وی ادامه داد: پایگاه مجلات تخصصی نور ضمن گرامیداشت این روز 423 مقاله را با محوریت روز خبرنگار و خبرنگاری به جامعه رسانه ای کشور عرضه کرد.

وی بیان داشت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه مجلات تخصصی نور به نشانی www.noormags.com و درج کلمه خبرنگار به مقالات مورد نظر خود دست پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی تنکابنی با اشاره به عناوین موجود دراین پایگاه اظهارداشت: " اخلاق حرفه ای خبر در اسلام"، " شیوه های خبر و خبرنویسی"، " نگاهی به کتاب یادداشت های یک روزنامه نگار"، " خبرنگاران جوان و گزارشگری"، " کتابی کاربردی برای آغازگران خبرنگاری" از عناوین خواندنی مجموعه مقالات روز خبرنگار در پایگاه نورمگز است.

وی "حرفه خبرنگاری" و "خبرنگاری در حوزه کتاب" را از دیگر عناوین پایگاه مجلات نور دانست و گفت: " رسانه و ارتباطات"، " سیری به درون اخبار تلویزیون"، " گفت وگو"، " روش های مصاحبه خبری"، "فرهنگ و اجتماع"، " تازه های دیگران"، " به یاد شهید اهل قلم صارمی"، " گزارش های خبری"، " اخبار جهان اسلام"  از جمله دیگر عناوین مقالات می باشند.

لازم به ذکر است پایگاه مجلات تخصصی نور مهرماه 1384 به طور مستقل با جدا شدن از پایگاه حوزه کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha