دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سیستانی

حوزه / اعضای کاروان فرهنگی- تبلیغی زیر سایه خورشید صبح امروز با آیت‌ا... سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از ستاد خبری جشن های دهه کرامت آستان قدس رضوی، اعضای کاروان فرهنگی- تبلیغی زیر سایه خورشید صبح امروز با آیت‌ا... سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق دیدار و گفت وگو کردند. این مرجع تقلید در این دیدار، ضمن آرزوی توفیق برای مبلغان فرهنگی این کاروان، گفتند: سلام مرا خدمت حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی برسانید، برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. از شما خدام حرم علی ابن موسی الرضا(ع) درخواست دعا دارم و امیدوارم در راهی که قدم گذاشته‌اید، توفیقات روز‌افزون کسب کنید.

ایشان با تقدیر از این حرکت تبلیغی در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی بیان کردند: از زحمات خدام آستان قدس رضوي تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان اجر معنوی درخواست دارم.

در ادامه این دیدار، حجه الاسلام والمسلمین صادق گل‌زاده مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» ضمن ابلاغ سلام تولیت آستان قدس رضوی، دیدار با حضرت آیت‌ا... سیستانی را توفیقی بزرگ برشمرد و تصریح کرد: وجود پربرکت شما، فرصتی مغتنم برای مسلمانان عراق است. خوشبختانه جریان اسلام ناب در این کشور، توانسته بر تفکرات افراطی غلبه یابد و امیدواریم مسلمانان این کشور در مسیر جهاد دینی، پیروز و سربلند باشند.

این گزارش حاکی است، کاروان اعزامی در ادامه با آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در عراق، دیدار داشت و پس آن خدمت مرجع عالیقدر عراق «سید محمد سعید حکیم» شرفیاب شد.

 لازم به ذکر است؛ صبح روز گذشته، کاروان فرهنگی- تبلیغی زیر سایه خورشید همراه با پرچم متبرک حرم ثامن الحجج (علیه السلام) به عیادت بیماران بیمارستان الصدر نجف رفت. این برنامه با استقبال خوب مردم مواجه شد. این گروه طی روزهای آینده نیز چندین عنوان برنامه را به اجرا درخواهد آورد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha