شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات

حوزه/ وزیر اطلاعات با آیات عظام سبحانی و موسوی اردبیلی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علوی همزمان با هفته دولت و سفر به شهر مقدس قم  و دیدار با مراجع و علما با حضرات آیات سبحانی و موسوی اردبیلی دیدار و گفت و گو کرد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های وزارت اطلاعات گفت:  امروز بسیاری از کشورها به شدت نسبت به کتاب‌های وهابی شناسی احساس نیاز می‌کنند، این کشورها به این باور رسیدند که وهابیت منشاء تکفیر و تروریسم در جهان است.

وزیر اطلاعات در دیدار با حضرت آیت الله سبحانی بیان داشت: شخصیت‌ها و بزرگانی مانند آیت‌الله  العظمی سبحانی بسیار زودتر از زمان خود حرکت کرده و 35 سال پیش در زمینه وهابیت کتاب‌هایی را منتشر کردند.

وی با تاکید بر اینکه وهابیت از نظر علمی و مبانی فکری عمقی ندارند، تصریح کرد: وهابیت با کلاس‌های سطحی، برخی را مورد تاثیر اندیشه‌های خود قرار می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در ادامه با بیان این که رهبر معظم انقلاب همواره امنیت موجود در کشور را ستایش کرده و آن را بی بدیل خوانده اند یادآور شد: امنیت در کشور جمهوری اسلامی تحت کنترل کامل است و هیچ کس جرأت تعرض به این آب و خاک را ندارد.

وی گفت:  در کشور  وحدت و انسجام خوبی میان دستگاه های امنیتی برقرار است و روز به روز دشمن در ضربه زدن به ایران ناامید تر از گذشته می شود.

در ادامه این دیدار ها حضرات آیات سبحانی و موسوی اردبیلی نیز از زحمات و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) در زمینه ایجاد امنیت در کشور تقدیر و تشکر کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha