جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر راهپیمایی مردم بحرین

حوزه/ "عصام المنامی" رئیس ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه از آمادگی کامل نیروهای انقلابی مخالف برای سازماندهی تظاهرات اعتراض آمیز در منامه و سرتاسر کشور خبر داد. این تظاهرات همزمان با موعد محاکمه آیت الله عیسی قاسم برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، "عصام المنامی" رئیس ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه از آمادگی کامل نیروهای انقلابی مخالف برای سازماندهی تظاهرات اعتراض آمیز در منامه و سرتاسر کشور خبر داد. این تظاهرات همزمان با موعد محاکمه آیت الله عیسی قاسم برگزار می شود.

"المنامی" تصریح کرد: بحرین در روز 15 سپتامبر (25 شهریور) برای رد محاکمه آیت الله قاسم، مقابله با استبداد و سرکوب فرقه گرایانه که توسط رژیم آل خلیفه علیه اکثریت شهروندان صورت می گیرد، حرکت بزرگی به راه خواهد افتاد.

وی افزود: محاکمه آیت الله قاسم در راستای هدف قرار دادن موجودیت شیعه در بحرین است.

وی تاکید کرد: ممانعت از برگزاری نماز جمعه، احضار روحانیون دینی و دستگیری و محاکمه آن ها نوعی ستم فرقه گرایانه و هدف قرار دادن وجود طایفه شیعیان به حساب می آید و تلاشی است برای شکستن اراده تحصن کنندگان در میدان "الفداء" که از 70روز پیش به تحصن گسترده خود را در مقابل منزل آیت الله قاسم ادامه دادند و می دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha