سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهابی

حوزه/ سعید الشهابی گفت: جنایت های آل خلیفه اراده تغییر و اصلاحات را در مردم تقویت می کند؛ چراکه باقی ماندن آل خلیفه به معنای استمرار جنایت های آنها خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر سعید الشهابی از انقلابیون فعال بحرینی و دبیرکل جنبش الاحرار بحرین گفت: رفتار ظالمانه آل خلیفه در برخورد با ساکنان اصیل بحرین بدتر از رفتار صهیونیست ها در فلسطین است.

وی افزود: بدترین نوع بی عدالتی و ظلم نسبت به مردم بحرین و ساکنان منطقه الدراز انجام می شود و مردم این منطقه ساعت ها باید در ایست های بازرسی منتظر بمانند تا به آنها اجازه ورود داده شود و این به خاطر محاصره امنیتی منطقه از ماه ژوئن گذشته می باشد و چنین رفتاری از رفتار صهیونیست ها در فلسطین بدتر است.

شهابی ادامه داد: جنایت های آل خلیفه اراده تغییر و اصلاحات را در مردم تقویت می کند؛ چراکه باقی ماندن آل خلیفه به معنای استمرار جنایت های آنها خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد با توجه به لبریز بودن زندان های بحرین از علمای آزاده و انقلابی، سرنگونی آل خلیفه امری حتمی و غیر قابل گریز است، زیرا آل خلیفه در دشمنی با مردم و علما هیچ حد و مرزی نمی شناسد و با خدا و پیامبر و مؤمنان دشمنی می کند؛ چراکه در برابر اعتقادات و شعائر شهروندان ایستاده و علنا به ائمه اهل بیت علیهم السلام و عقاید آنها اهانت می کنند.

این انقلابی بحرینی گفت: آل خلیفه می خواهند در بحرین دو دستگی شیعه و سنی ایجاد کنند و علاوه بر آن سعی می کنند شیعیان را نیز به دو دسته دوستدار و دشمن حکومت تبدیل کنند و این رفتار آنها عجیب نیست زیرا استبداد دشمن وحدت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha