دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 گروه «عملیات سیاه» صهیونیست‌ها برای مبارزه با فعالان حقوق بشر و جنبش بایکوت اسرائیل

حوزه/ به گفته یک جاسوس سابق اسرائیل، رژیم صهیونیستی یک گروه عملیاتی ویژه برای مبارزه با فعالان حقوق بشر در سرتاسر دنیا راه اندازی کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از electronicintifada.net، یک جاسوس بازنشسته و مامور اطلاعاتی سابق اسرائیل اخیرا افشاء کرده که حملات و مزاحمت‌های اخیر علیه فعالان فلسطینی و سازمان‌های حقوق بشر در کشورهای مختلف توسط یک گروه عملیاتی ویژه با نام گروه عملیاتی «سیاه» انجام شده که توسط سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل هدایت می‌شود. به نظر می‌رسد که جنبش بایکوت، تحریم و عدم سرمایه‌گذاری مردمی در سرتاسر دنیا علیه اسرائیل به حدی این رژیم را تحت فشار قرار داده که آنان تصمیم به مبارزه جدی با این جنبش مردمی گرفته‌اند.  

یوسی ملمن، که عملیات‌های سازمان‌های جاسوسی اسرائیل را چندین دهه تحت پوشش داشته در روزنامه معاریو، جزئیاتی از عملیات صهیونیست‌ها علیه جنبش صلح طلب بایکوت اسرائیل نوشت.

به گفته ملمن، نبرد علیه جنبش بایکوت اسرائیل زیر نظر مستقیم گیلاد اردان، وزیر امور استراتژیک اسرائیل اداره می‌شود و این وزیر صهیونیستی به گونه‌ای با جنبش مردمی بایکوت اسرائیل مبارزه می‌کند که گویی با یک چالش نظامی خطرناک روبرو شده است.

به گفته ملمن، وزارت اسرائیل اخیرا 25 کارمند ویژه استخدام کرده که نام و نشانی آنان به صورت محرمانه می‌باشد. این بخش اطلاعاتی ویژه توسط یک مامور سابق سرویس امنیتی اسرائیل اداره شده و از یک واحد ویژه اطلاعاتی در ارتش اسرائیل و پلیس مخفی شین‌بت کمک می‌گیرد.

از جمله فعالیت‌های این گروه عملیات ویژه افترا زدن، ایجاد مزاحمت و آزار و اذیت، و تهدید به مرگ فعالان حقوق بشر، و همچنین تجاوز به حریم خصوصی آنان می‌باشد.

برای مثال حملات اخیر به وب‌سایت کمیته ملی بایکوت اسرائیل و دیگر سازمان‌های حامی حقوق مردم فلسطین توسط این گروه عملیاتی انجام شده‌اند. به علاوه تهدیدهای مرگباری که ندا کیسوانسون، وکیل مدافع فلسطینی از گروه حقوق بشر الحق دریافت کرده نیز از جمله عملیات‌های انجام شده توسط این گروه هستند. این حقوق دان فلسطینی با جمع آوری مدارکی علیه جنایات جنگی اسرائیل در غزه، قصد دارد از صهیونیست‌ها به دادگاه جنایی بین المللی شکایت کند که با تهدیدات فراوانی از سوی افراد ناشناس روبرو شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha