شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسناتی

حوزه/ امام جمعه نجف آباد گفت: ایجاد مانع برای حضور مسلمانان در مناسک حج توسط آل سعود مصداق بارز «صد عن سبیل الله» است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی با اشاره به اتفاقات مناسک حج سال گذشته و همچنین سال 66 اظهارکرد: صد عن سبیل الله از سوی دشمنان اسلام همواره اتفاق می افتد، اما متاسفانه این روزها به دلیل این که عربستان نوکر استکبار جهانی و یهودیان شده صد عن سبیل الله توسط یک کشور اسلامی صورت گرفت.

وی افزود: ایجاد مانع برای حضور مسلمانان در مناسک حج توسط آل سعود مصداق بارز صد عن سبیل الله است که امسال آل سعود با ایجاد بحران و شرایط سخت مانع حضور مسلمانان از کشورهایی از جمله ایران شدند.
امام جمعه نجف آباد بیان کرد: چنین اتفاقاتی از سوی کشور اسلامی برای اسلام بسیار زشت است و این اتفاقات اتحاد مسلمانان را به هم می زند و موجب بهره برداری دشمن برای رسیدن به اهداف شومش می شود.

استاد حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: اگر جوامع اسلامی با یکدیگر متحد باشند، دیگر دشمنان قدرت انجام جنایت علیه جوامع اسلامی را پیدا نمی کنند، اما این رفتارهای غلط آل سعود تاکنون موجب تضعیف جوامع اسلامی و حمایت از دشمنان شده است.
امام جمعه نجف آباد با اشاره به ظرفیت های مناسک حج تصریح کرد: حادثه سال گذشته منا از برنامه های آل سعود در پیروی از استکبار جهانی بود که عزت این مناسک را تخریب کرد و مسلمانان را در  این مانور بزرگ اسلامی مورد آزار و عزیت قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: سرنوشت بدی در انتظار آل سعود به دلیل ظلم علیه مظلومان عالم خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    سدعن سبیل الله نه صد عن.....