جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد سعیدی

حوزه/ اعضای ستاد نکوداشت حضرت آیت الله مظاهری با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اعضای ستاد نکوداشت حضرت آیت الله مظاهری  در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام ارزانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: از سال 1374 که حضرت آیت الله مظاهری از قم به اصفهان آمدند، در مدت 21 سال، حوزه این شهر جان تازه ای گرفت و مراکز تخصصی حوزوی و دینی زیادی راه اندازی شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: ایشان نسبت به آیین های بزرگداشت برای خودشان مخالف بودند ولی در سال گذشته موضوع نکوداشت را احیای آثار ایشان معرفی کردیم، همین مسئله موجب موافقت ایشان با برگزاری مراسم شد.
وی با اشاره به برگزاری نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری در 25 آذرماه سال جاری گفت: مقالات زیادی در این عرصه دریافت شده است که بخشی از این مقالات که در دو جلد منتشر می شود، درباره ایشان و حوزه اخلاق است، دو جلد درباره گزیده و منتخب آثار ایشان در 1200 صحفه و کتاب تک جلدی در 300 صفحه به معرفی شخصیت آیت الله العظمی مظاهری می پردازد که در روز کنگره منتشر می گردد.
حجت الاسلام والمسلمین ارزانی خاطرنشان کرد: مجموعه آثار ایشان نیز در موضوعات اخلاقی، اعتقادی، ولایت فقیه و...، تجمیع شده و در قالب اثری 23 جلدی در روز کنگره رونمایی می شود.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha