شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: عزت، آرمان‌خواهی و ارزش‌آفرینی از ویژگی‌های بارز شهداست که با خون خود، امنیت را برای ایران و ایرانی به ارمغان می‌آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در آیین تشییع شهید «عادل سعد»، پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول که در جریان درگیری با نیروهای تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم از مصادیق بارز حیات شهید هستند که وجود خود را تقدیم راه دوست کردند.

وی بابیان اینکه بصیرت و کرامت در معنای شهید نهفته است، تصریح کرد: عزت، آرمان‌خواهی و ارزش‌آفرینی از ویژگی‌های بارز شهداست که با خون خود، امنیت را برای ایران و ایرانی به ارمغان می‌آورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خاندان شهید «سعد»، گفت: خاندان بزرگ «سعد» شهدای بزرگواری را در دامن خود پرورش و تربیت‌کرده که از ابتدای انقلاب تاکنون در راه اسلام در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به شهادت رسیده‌اند.

لازم به ذکر است، پیکر مطهر شهید «عادل سعد» پس از طواف در امام‌زاده سبزقبا که با حضور باشکوه اقشار مردم ولایت مدار شهرستان دزفول انجام گرفت، به شهر امام منتقل شد و پس وداع مردم این دیار، در گلزار شهدای امام‌زاده اسحاق ابراهیم به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha