جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه/ امام جمعه شهرستان پلدختر تصریح کرد: انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید دلسوزانه و با رعایت حفظ حریم خصوصی افراد صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام محمد سوری، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر با اشاره به این که امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات دین مبین اسلام و قرآن کریم است، گفت: همه افراد در برابر انجام این فریضه در جامعه مسئول هستند و باید با ترویج و احیای آن، مانع تحقق اهداف جنگ نرم دشمن علیه خانواده ها و جوانان شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از قیام نهضت امام حسین(ع) نیز ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، تصریح کرد: باید با همتی والا در جهت ترویج این فریضه الهی در جامعه قدم برداریم.

امام جمعه شهرستان پلدختر با بیان این که با در نظر گرفتن شرایط امر به معروف و نهی از منکر می توان آن را به نحو مطلوب در جامعه تبلیغ، ترویج و نهادینه کرد، افزود: انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید دلسوزانه و با رعایت حفظ حریم خصوصی افراد صورت گیرد.

حجت الاسلام سوری با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر موجب استحکام بنیان خانواده ها خواهد شد، بیان داشت: مهمترین راه برون رفت از آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اهداف فرهنگی و جنگ نرم دشمن را خنثی خواهد کرد، ابراز داشت: باید در مقابل اعمال و رفتار همدیگر در جامعه مسئول باشیم و همین احساس نوع دوستی و خیرخواهی جامعه ای امن، مومن و معنوی را رقم خواهد زد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha