دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 394141
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه / امام جمعه پلدختر گفت:طلاب با دو سلاح ایمان و علم می توانند در جامعه به تبلیغ علوم دینی و ترویج معارف اهل بیت(ع) بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در جمع خواهران طلبه این مدرسه با تبریک میلاد امام هادی(ع) و عید غدیر خم و هفته ولایت با بیان اینکه طلاب مروجان و پرچمداران اشاعه دین در جامعه هستند افزود:طلاب باید با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در تهذیب نفس و کسب علم و دانش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شرط موفقیت علمی و تبلیغ طلاب در تهذیب نفس است تصریح کرد:طلاب با دو سلاح ایمان و علم می توانند در جامعه به تبلیغ علوم دینی و ترویج معارف اهل بیت(ع) بپردازند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه طلاب باید خدا شناسی،خدا محوری و علم اندوزی را برای موفقیت تبلیغی خود در سرلوحه قرار دهند خاطر نشان کرد:طلاب باید به دور از هر گونه تشنجات سیاسی و حاشیه ای به تهذیب نفس و کسب علوم حوزه بپردازند.

تحصیل ۱۱۰ طلبه در مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر هم در مراسم آغاز سال تحصیلی این مدرسه از تحصیل ۱۱۰ طلبه سطح ۲ در این مدرسه خبر داد و گفت:۱۴ استاد خواهر و برادر در این مدرسه به طلاب علوم حوزوی را آموزش می دهند.

اعظم آزادبخت با اشاره به این که طلاب با تحصیل خود در حوزه افتخار شاگردی مکتب (ع) را دارند و باید قدر جایگاه و رسالت تبلیغی خود را در جامعه بدانند بیان داشت:طلاب باید با برنامت ریزی علمی و نهذیب نفس برای بانوان جامعه الگو باشند.

وی با اشاره به حضور طلاب این مدرسه در برنامه های تبلیغی  ساجد،مدارس،اردوهای جهادی ،حضور در کاروانهای راهیان نورافزود:طلاب علاوه بر تبلیغ در ادارات و مدارس استان در برنامه با عنوان طرح فلاح در روستاهای استان به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در پایان با اشاره به اینکه در طرح فلاح مبلغان با حضور در مناطق روستایی به بیان احکام و معارف مکتب اهل بیت(ع) می پردازند تصریح کرد:طرح فلاح که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و حوزه برگزار می شود در توانمند سازی دینی و بصیرتی مددجویان تاثیر به سزایی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha